piatok 18. júna 2010

Ako som dostala komplexy


Z času na čas (raz za tri mesiace) máme v práci nariadené študijné voľno. Samozrejme, najviac sa teším na voľný deň, aj keď štúdiu sa pri svojej práci nevyhnem.


Študijným dňom mal byť aj tento piatok.

Po dlhom ráne som si zaliala kávu, zapla počítač a otvorila si stránky, ktoré mám už dávno poznačené, že si ich potrebujem prelúskať.

Asi po hodine trápenia sa s angličtinou (žiaľbohu, patrím ku generácii, ktorá maturovala z ruštiny:o))) som klikla na blogspot.

Len tak, nakuknúť, čo nové a rýchlo späť.

A to som robiť nemala!


Náhodne som totiž klikla na blog x-blues. A keďže autorka blogu si neželá, aby obrázky z neho boli len tak kde-tade zverejnené, uvádzam link, kde ju nájdete.

Už som sa od neho nedokázala odtrhnúť.


Autorka (medzitým sa mi predstavila a volá sa Aja) sa venuje pleteniu a používa pri tom techniky a pomôcky, o ktorých som doteraz nechyrovala.

A to som sa považovala za zdatnú pletiarku!!!


Tak a jeden pilier môjho sebavedomia je podkopaný :(


A teraz aby som študijné povinnosti doháňala v noci!

5 komentárov:

  1. Ahojky Iris,
    díky za skvělý odkaz. To mi nedělej! Klikla jsem tam a nejde odejít :))) Je to opravdu moc hezký blog plný inspirace, nejen pletení, ale i háčkování, kterému jsem teď tak trošku propadla ;)

    Tvoje sebevědomí nechej kde je, určitě žádný pilíř nepodkopávej! Jsi šikovná a vše ti jde krásně!

    Hezký víkend
    Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj. tak by ma fakt zaujímalo, aké pocity v tebe môj nick vyvoláva:D inak, nie je to žiadna záhada. ani to nie je nič originálne - zdrobnelina môjho mena je aja, ale pre registráciu na googlackych službách som si pred to hodila "x" - jednak sa mi to písmeno páči, jednak som vyrastala s úžasným psom ajaxom:))

    a pripájam sa k evik: komplexy nechaj iným. zatiaľ som tvoj blog neprelúskala celý, ale napríklad tá írska čipka, ktorú si uháčkovala do kuchyne, tá je úžasná. a ešte som si všimla pár ďalších krásnych vecí, idem skúmať ďalej.

    akurát ja som pred pár rokmi nazrela do "veľkého" sveta pletenia a háčkovania na ravelry. link nájdeš na mojom blogu. odporúčam - je to komunita vyše 300000 nadšencov háčikov a ihlíc (áno, nadšencov, sú tam aj muži) z celého sveta. stačí sa zaregistrovať, čo je úplne jednoduché a je to hneď (ešte pred pár mesiacmi, kým opustili beta verziu, bolo treba čakať na pozvanie). hlavným jazykom je síce angličtina, ale orientovať sa tam dá aj bez jej nejakej super znalalosti. je tam dosť ľudí aj z čiech a slovenska. dokonca máme vlastnú skupinu, ktorá síce nie je moc "ukecaná", ale vítaný je každý.

    a potom zistíš, odkiaľ čerpám inšpiráciu:))

    mimochodom, pobavila má fotka v tomto príspevku. predstav si, že tú knižku mám doma. ako spomienku na detstvo. a ver, že "dievča" už dávno nie som:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No moja zlatá, poviem Ti, že mi chýbajú slová. Prečesala som blog a povedala som si: "Ešteže ja nemám akosi dar od Boha tomuto sa venovať (na to mám maminu:), pretože by mi to spávať nedávalo. S háčikom som veľký kamarát, ale ihlice ma nejako nelákajú. Snáď sa k tomu dostanem neskôr, každý deň mením smer života, tak ktovie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jééj, už by som skoro na túto knižku zabudla, dík za pripomenutie si prvých detských tvoreníčok s ihlou v ruke :-))...veru takého psíka z titulky som pred iks rokmi vlastnoručne ušila...:-) Musím sa spýtať mamy, či ju ešte máme.
    No a link na xajin blog...naozaj krásne vecičky. Ako si tak pozerám mnohé inšpiratívne blogy, začínam ľutovať, že som sa nikdy nenaučila hačkovať, i keď kde by som na to všetko, čo ma inšpiruje, našla čas? Už teraz mám v hlave viac nápadov, než stíham vytvoriť...
    Pekný zvyšok nedele!
    H.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jéj, vysoká škola dievčenskej zručnosti! :)
    To bola svojho času moja najobľúbenejšia a najčítanejšia kniha ;-) ... Doteraz na ňu s láskou spomínam. (Ktovie kde jej je koniec...)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Vaše milé komentáre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...